Nominaties Pedagogische Studiën Prijs 2017

De Vereniging voor Onderwijs Research, het Vlaams Forum voor Onderwijsonderzoek en de redactie van Pedagogische Studiën delen met genoegen mede dat de volgende artikelen genomineerd zijn voor de prijs van beste artikel in Pedagogische Studiën 2017, jaargang 94.

Nominaties zijn weergegeven in alfabetische volgorde van achternaam eerste auteur.

R. Bouwer, M. Koster, & H. van den Bergh (2017). Leren schrijven met Tekster: een wetenschappelijk beproefde lesmethode voor het basisonderwijs. Pedagogische Studiën, 94, 304-329.

T. Keuning, M. van Geel, J. Frèrejean, J. van Merriënboer, D. Dolmans, & A.J. Visscher (2017). Differentiëren bij rekenen: een cognitieve taakanalyse van het denken en handelen van basisschoolleerkrachten. Pedagogische Studiën, 94, 160-181.

De winnaar worden bekend gemaakt tijdens de openingsceremonie van de Onderwijs Research Dagen op woensdag 13 juni 2018 van 13.00 - 14.45 uur in het Grotiusgebouw, ruimte GR 0.100 op de campus van de Radboud Universiteit Nijmegen (Montessorilaan 10, 6525 HR, Nijmegen).